söndag 25 april 2010

Helgen med barnpassning och bio

Helgen har varit hyfsat lugn. Hjärtat har fixat en massa med sin bil så jag har knappt sett honom denna helgen :P

I fredags var den mesta orken borta så jag tog en lugn kväll i soffan.

I lördags körde jag till Kingsize shoes i Arlöv och inhandlade bla två par ballerinaskor! Det ni! Det lyckas man knappt med när man har så stora fötter som jag...

Senare körde jag till Gantofta. Skulle följt med på Markus simning men stannade hemma med Max istället. Gick kanonbra även om han sa mamma några gånger ;-) När Markus kom hem var han mäkta stolt över sina märken han tagit på simningen. Coola killen!

Vad gör du moster Julia??

Soffhäng!



En annan bild jag glömt lägga upp... så här snygg blir man i oljehamnen...!

Max hade kul åt Markus innan simningen... :-D

Igår var jag och Lena på bio och såg Flickan från ovan. Vi läste båda boken för något år sen och filmen var väldigt bra den med. Var mysigt med en stund bara Lena och jag. :-)

Efter bion hämtade M upp mig och vi spanade lite på streetrace. Vissa bilar är ju klart häftigare än andra :P

Idag bär det av till Gantofta för rask promenad med syrran!

Over and out!

3 kommentarer:

  1. Snygg du e när du jobbar ute, kul att du kan variera:-)

    SvaraRadera
  2. Så många fina bilder på Max=)

    SvaraRadera
  3. HAHA så jäkla snygg e du i din fina hjälm:D:D
    // ALbin igen då assa...:D

    SvaraRadera