tisdag 19 oktober 2010

Upp och ner.

Ja så är humöret just nu.

Vissa dagar är hur bra som helst och vissa är bara katastrof. Ibland vet jag precis varför och ibland fattar jag ingenting. Är den del som maler i huvudet och ibland blir det bara för mycket helt enkelt.

Men det känns som att det börjar ljusna nu och då menar jag ju inte utomhus för där blir det bara mörkare och mörkare.

Har en sak på g som jag tänker hålla någorlunda hemlig tills jag vet mer. Men blir det av så kommer jag bli så glad! Många mail som far fram och tillbaka... mer än så säger jag inte nu. Men ni kan få hålla tummarna iaf. :-)

Avslutar med en stor bukett till min älskade syster! Behöver nog knappt säga det för jag hoppas du vet att jag finns för er, vad det än gäller. Älskar dig!

4 kommentarer:

  1. Å va du e snäll:-) .... Spännande, man blir ju nyfiken:-)/ Lina

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummar och tår allt vad jag kan!!
    Stor kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Jag vet att det är lite upp och ner för dig syrran. Men fortsätt hålla huvudet högt så vänder snart lyckan - det är jag övertygad om!
    Åh så fina blommor - tack, tack=)

    Du och jag Alfred!

    SvaraRadera
  4. Jag håller givetvis tummarna för dig, Juls! Och jag håller med, du har en fantastisk syster! Ni är värda fina blommor båda två!

    KRAM

    SvaraRadera