torsdag 16 december 2010

Så var det snart helg igen.

Och vad händer då denna helgen?

Jo... Imorgon kommer älskade systerdottern Ellen och vi ska ha Twilight-maraton!
Det ser jag verkligen fram emot!

På lördag bär det av till Klippan för glöggmys med släkten. :-) Efter det är det Jutan som gäller. Blir nog en del bilder ;-)

På söndag ska jag träffa en polare och så ska vi komma fram till hur vi ska vinna en massa pengar... Håll tummarna :P

Har man inte tur i kärlek så borde man ju ha det i spel. Spelar ju med jobb men Agge kom idag på att dom på jobb har ju tur i kärleken så det drar ju ner mina chanser, haha. ;-)

Nu ska jag leta fram kudde och täcke till Ellen, lika bra att göra det redan nu. Sen ett liiiitet städryck innan jag hoppar i säng och inväntar fredagen.

Snart är det jul!

2 kommentarer:

  1. Nej, några storvinster har vi knappast dragit ihop på jobb=(

    SvaraRadera
  2. Jag såg Eclipse för första gången igår och jag slogs ännu en gång av hur mycket bättre böckerna är än filmerna. Är verkligen milsvids skillnad! Men det är kul att ha sett dem iaf. :-)

    Kram!

    SvaraRadera