lördag 15 januari 2011

Fredagskväll i Gantofta och 30 års kalas!

Igår fredag körde jag och Hjärtat till Gantofta för taco/fredagsmys!
Ja just det, jag har ett Hjärta nu! Henrik heter han. :-)

Sagostund!

Markus kämpade med ballonger.

Så han kunde göra som i Minuten på tv!

Attans, Henrik fick fatt på kameran!

Världsbäst! Tack för en (som alltid) mysig kväll!

Idag hämtade syrran upp mig och vi åkte till kusinens 30 års kalas. Helena är blind och bor på ett gruppboende men fasters svärfar fixade festlokal i Klippan. :-)
Massor med mat!

Kusin Helena och Wille.



Triss i syskon, farbror Bosse, faster Kerstin och pappa!

Pappa gillade Max leksaker....

Hela gänget :-)



Ta den! :P

Max och Wille har blivit väldigt bra kompisar!

Ikväll lagar Hjärtat mat till mig. Tänk så bra man kan ha det!

4 kommentarer:

  1. Det var mysigt att ha er här! Är så glad för din skull, underbart att du har hittat en så fin kärlek=)

    SvaraRadera
  2. Vilket rolig fest!
    O vad KUL att du hittat ditt Hjärta Julia! Är så glad för dig!
    Ha det gott ikväll, kram Johanna S

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du hittat dig ett hjärta, mysigt!!

    SvaraRadera
  4. Det gläder mig oerhört att du har hittat en ny kille att dela din dag med! Jag är så glad för din skull! Och vilket fint foto han tog på dig. :-)

    Stor kram, Juls!

    SvaraRadera