söndag 11 december 2011

Foto och fotoavslutning!

Fredagen gick i lugnets tecken, god mat och Idol-final som för övrigt gick som jag hoppades :-)

I lördags styrde jag bilen mot Gantoftas industriområde för att fota raggar-bilar som skulle på Lusse cruising! Tyvärr hann det inte komma så många bilar innan jag var tvungen att åka :-/ Men hoppas på fler fotouppdrag där ifrån!












Sen var det dags för avslutning med Fotoklubben! Julbord och julklappsutdelning!




Någon gav bort en korv...




Jag fick en reflexväst!




Igår kunde jag inte somna! Så har väl blivit ca fyra timmars sömn i natt, underbart!

Lugn vecka, ska ta tag i motionen lite mer ordentligt denna veckan! Legat på latsidan där... Dags för ett "innan-julen-ryck"!

Ha en underbar måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar