torsdag 11 februari 2010

Världens bästa Micke!

Igår fyllde älskade kusinen Micke 20!!

Jag hämtade upp hans syster efter jobb och sen styrde vi mot Klippan. Där hade varit en del folk under hela dagen och vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Eftersom han blev systemetmyndig så fick han presentkort på just Systemet. :-)

Är så förbannat stolt över Micke och Kerstin. Dom är riktiga kämpar, mina hjältar! Blir så förbannad över allt som har med idiotbyråkrati och göra, i ett sånt här läge ska man inte behöva kämpa mot tex FK med.

Ni är fantastiska! Glöm aldrig det!

Väl tillbaka i Hbg så släppte jag av kusinvitamin Stina som hade lite pluggande framför sig och sen hämtade jag upp Hjärtat. En tur till Maxi och lite mat senare så var det dags för sängen. Lite halv slut som artister båda två. :P

Idag ska jag jobba till tolv sen stämplar jag ut för denna veckan. :-D

Ha en underbar helg! Det ska jag ha ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar