tisdag 2 mars 2010

Sent helginlägg

I fredags hämtade jag upp Albin för lite "tv-spels o film-mys" Vi hyrde två filmer, den ena var en hit, den andra var riktigt kass... "Upp" var kanon, skrattade gott flera gånger. Sen såg vi "Land of the Lost". Såååå kass! Skrattade inte alls, och ja, det var en komedi...

I lördags så körde jag hem Albin och sen var jag och spanade på mamma och W:s nya place. Jättefin lägenhet med vääääldigt högt i tak!

Efter turen i Lerberget så styrde jag mot Gantofta, Hjärtat var iväg på dartmatch. Fick en härlig stund med många skratt då Max hjälpte till med maten... Killen är glad för peppar ;-)

Väl hemma båda så hade vi en myskväll med stort M.

I söndags var det dags för dop! Här kommer lite bilder. :-)

Ellen sjöng så otroligt vackert!

Gudfar LP, Madde, Milton och Christian

Lite mat är alltid bra :-)

Bobby Car är ett måste! :-D

Maddes föräldrar hade med sig en massa hundar men framförallt denna goding!

Måste bara få skryta lite... Madde är fotograf, och igår när hon fått bilderna så fick jag ett sms: :-D Klart jag gillar dem, det visste jag redan innan jag såg dem. Du är jätte duktig fotograf.

Kan säga att jag sträckte på mig lite extra när jag läste det :-D

Veckan är hyfsat oplanerad fram tills helgen. Tvättid idag vilket kan bli intressant.... Tvättstugan ligger i källaren och jag har lyckats göra något med mitt knä så det är inte precis skönt att gå, ännu mindre skönt att gå i trappor...

Ha en underbar tisdag, här skiner solen, underbart!

2 kommentarer:

  1. Du tar alltid superfina bilder=)

    SvaraRadera
  2. Tycker också att bilderna är jättefina Julia!
    Roligt att du hittat kärleken - tycker det är så fint att du refererar honom som Hjärtat på bloggen. Nu ska jag sätta Jonas i arbete, har köpt nya köksmöbler och nu ska de bannemig upp!!
    Ha en mysig helg! Stor kram Johanna

    SvaraRadera