söndag 5 september 2010

Ännu en helg som kommit och gått.

Kan inte påstå att det varit en händelserik helg :P

I fredags körde jag till Gantofta för att spana in rokaden dom gjort i huset. Kommer bli kanonbra! :-D Väl hemma igen blev det en liten stund på soffan innan sängen kallade.

Igår kom jag upp i tid, tog hand om disken, sen blev det städning av klädkammare och sovrum. Det behövdes... :P
På eftermiddagen var jag i Gantofta igen och syrran tog med mig på skogsrundan. Hennes ben är snabba! :P Men vi fick mätt rundan med min RunKeeper i mobilen, 4,1 km. Nästa gång ska vi mäta grusvägsrundan. :-)
Men kom på att jag måste införskaffa träningsbyxor.... Igår fick det bli 3/4 jeans som var på väg mot tvätten. Inte det bästa att motionera i. När jag är hemma och står på löpbandet har jag bara träningsbh och shorts. Men det funkar ju inte utomhus...

Idag är det söndag... Det enda planerade är att jag, Maria och Teresa ska åka och handla mat till veckan. Ska bli trevligt att träffa Teresa som är från Hongkong. Just nu studerar hon här i Sverige och hyr rum av Maria :-)

Usch, måndag igen imorgon. Fast så fort som veckorna går är det väl snart helg igen.

Ha en underbar söndag!

3 kommentarer:

  1. Roligt att mäta upp rundorna vi går! Och du, så himla snabb är jag inte, vänta bara;-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset om runkeeper:-)

    SvaraRadera
  3. SV: jag följer bara receptet exakt och mina smular aldrig sönder. Märkligt att dina göra det :/
    du kan inte testa att göra de lite mindre och se om de håller då?

    SvaraRadera