tisdag 31 augusti 2010

Fångarna på fortet.

Var föräldrar mot barn idag och barnen imponerade stort! Richard Herreys dotter gjorde en cell med bravur! Hade halva tiden kvar när hon var klar ju :P Riktig atlet!

Barnen slog ut föräldrarna och fick ihop över 22000. Som sagt djupt imponerad! Men lite avis, jag vill testa med!

Pernilla Walhgren som var i föräldralaget... haha, hon är så skön. Hon misslyckades totalt med sin cell, den med löpbandet och sen hann hon inte med när hon mötte Anna Books dotter på en gåta. Hennes kommentar: Jag är inte bara klumpig, jag är trög också!

Jaha nog om fångarna. När jag kom hem från jobb idag var jag bara upp om lägenheten, sen promenerade jag ner på stan, skulle till Kiwi baby. En butik som en av mina gymnasiekompisar öppnat. Saker för de minsta, och vi har en sån liten minsting i familjen. Milton så klart! Hittade en supersöt piké med en groda som sticker upp ur bröstfickan, och en sked som det står älskling på. Man måste inte fylla år för att få överraskningar ;-)
Mötte upp Madde, Christian och Lena på O´Learys och åt med dom där. Går att göra bra val där med. :-) Promenerade sen hem, fixade så jag har lunch imorgon, en dusch och sen soffan.

Nu blir det Time out, brukar generera många skratt! :-D

Väninnans butik:
http://kiwibaby.se/
Finns även en facebook-grupp man kan gå med i för att se vad som kommer in och vad som händer i butiken. :-)

2 kommentarer:

  1. Du är så snäll som ger presenter till våra barn!
    Bra jobbat med matval och motion=)

    SvaraRadera
  2. Hoppas dom tycker om sakerna! :D

    SvaraRadera