måndag 14 februari 2011

Ännu en helg...

...som gått liiiite för fort!

Kameran har inte varit framme alls under helgen tyvärr men återger den i ord istället.

I fredags körde jag ner till Hjärtat och vi lagade enchiladas och bara slappade som sig bör en fredagskväll.

I lördags var vi först ute på turné. Var på Nova och Systemet bl.a. Ni vet, sånt nödvändigt ;-)
När vi kom hem så klippte jag Henrik! Han tyckte att jag skulle klara det och ja, det blev bra! (Tack o lov!)
På kvällen kom Hjärtats vänner som jag inte träffat tidigare och vi hade en väldigt trevlig och rolig kväll som varade en bit in på natten. Kände mig väldigt välkommen in i gänget.

Igår... då var jag nervös... det var dags att träffa svärföräldrarna!
Först hämtade vi ett släp på Henriks jobb, så fick jag sett hur det ser ut på hans arbetsplats med. Sen hjälpte vi Aase och Ingemar att hämta fåtöljer dom köpt. Sedan bjöds det på mat, oxfilé! Muuuummmma!
Deras hus ligger så underbart nära strandkanten vid Ringsjön och tror jag fick tummen upp för dom bjöd dit oss igen ;-)

Och idag är det alla hjärtans dag. Men jag har redan fått min present för Hjärtat mitt kunde inte vänta ;P Ett jättefint armband, från Laila Bagges Rock by Sweden kollection. Det kan ju aldrig bli fel. :-D
Jag hade ramat in kvittot från vår första dejt. :-)

Bär av till Staffanstorp efter jobb idag, imorgon ska jag ut med fotoklubben. Sen är det snart onsdag och innan man hunnit reagera är det fredag igen. Bara jag som tycker att tiden går fort??

1 kommentar: