torsdag 10 februari 2011

Brukar kallas Prosit...

Men idag självutnämner jag mig till Trötter.

Någon som har några bra tips eller husmorskurer för snarkningar? Givetvis kan Hjärtat inte rå för det men jag måste få sova!!

Tips???

Jag vågar inte sova med öronproppar för jag är rädd jag inte vaknar av larmet då... Och försova mig vill jag inte!

Men men, idag är det fredag och efter jobb bär det av till Staffanstorp :-) Imorgon blir det lite party och ska träffa hans kompisar. På söndag ska jag träffa svärföräldrarna.....! ;-)

3 kommentarer:

  1. Jadu Julia, ingen husmorskur har jag att dela med mig av, men det är ganska komiskt att du skriver om snarkning idag, för om ganska exakt 1h ska jag hämta min cpap, den ska hjälpa mig med mina snarkningar, har sömnapnésyndrom, andningsuppehåll under natten :( Men nu hoppas jag verkligen att denna ska hjälpa mig :)
    Jag tror att du kan få hjälp på apoteket med din älsklings besvär :)
    Kramar Anita

    SvaraRadera
  2. Det finns något slags skum som man sprutar ner i halsen på den som snarkar (låter helt mysko, jag vet, som om man skulle täppa till hela halsen på personen i fråga) men det ska tydligen funka. Kolla på hälsokostaffären eller Apoteket.

    Ha en riktigt mysig helg och lycka till med premiären med svärisarna! ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag om någon vet hur det är att inte få sova. Fast här är det ju barnen som stör...... Hoppas ni löser det, annars är soffan ett bra alternativ;-)

    SvaraRadera