onsdag 6 april 2011

Start av ungdomssekt!

Hehe ungdomssektionen ska det ju vara ;-) Igår var det dags! Var faktiskt nervös eftersom jag inte hade en aning om hur många som skulle komma eller var deras kompetens skulle ligga. Visste att F skulle komma då han är med i klubben sen innan. Men det kom faktiskt två till! :-D Vi gjorde en mjukstart och klubbens ordförande tittade in och drog lite förhållningsregler. När han gått satt vi och snackade lite allmänt och vi får hoppas på fler deltagare framöver så vi kan utveckla det mer. Är ju ingen kurs utan ett forum och samlingsplats för fotointresserade ungdomar och då är det bra om det kommer lite fler så man kan ha olika grupper etc. Nu ska jag klura ut vad jag ska ta upp nästa gång.... Ha en bra dag och håll i hatten! Och av någon anledning komprimera den texten!!!!

1 kommentar:

  1. Då är det inte bara jag som har problem med texten...*morr*... Den gör så när man inte har bilder med - så långt har min analys kommit!

    SvaraRadera