onsdag 20 april 2011

Studiofotografering!

Igår var det dags för möte med Ungdomssektionen igen, dock var vi inte många men jag fick äntligen testa på att fotografera i studion. :-D Och det var inte det lättaste, men övning ger färdighet!

Mina bilder är fortfarande i kameran så har bara bilder som Fredric tog på mig. Mina kommer i ett senare inlägg!







Jag SKA ha ett macro-objektiv!!



Diggar soffan skarpt!





Så är det någon som vill testa på att bli fotad i studio så hojta! Jag behöver träna!! :P

3 kommentarer:

  1. Superfina bilder på superfint objekt! Diggar din bloggbild längst upp!!

    SvaraRadera
  2. jag kan ställa upp som testkanin om det behövs :) snyggare motiv får man ju leta efter :P hahaha

    SvaraRadera
  3. Fixar du hår och make up innan fotagraferingen så är jag oxå på :) hihi

    SvaraRadera