torsdag 21 juli 2011

Long time, no blogg... Igen!

Vilken sommar vi har va?? Fast har varit två dagar med fint väder den senaste veckan som inte kunde komma mer lägligt.

I lördags var vi på bröllop i Skanör. Niclas (Henriks bror) gifte sig med sin Anna, vi var ca 20 personer, litet mysigt bröllop med bara de närmsta :-)
Bilder kommer men håller på att redigera dom nu, tar lite tid :-) Man vill ju det ska bli bra! De traditionella bröllopsbilderna och i kyrkan togs av en fotograf, jag var festfotograf :-)

Sen i tisdags var vi på Ven med ett gäng från Staffanstorp. Vädret var underbart och ja, det känns på axlarna... :P Men det var en härlig dag även om det var lite bökigt när vi skulle hem. Har bilder därifrån med men dom är fortfarande i kameran...

I söndags var det kalas för mig! Och Hjärtats familj fick äntligen träffa min. Gick väldigt bra ;-)

Så här såg jag ut på bröllopet i lördags :-)






Och så skorna, riktigt snygga men inte så sköna efter ett tag märkte jag...






Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar