fredag 8 juli 2011

Semestern

Är över för denna vändan. Har varit ledig tisdag till fredag och vad har jag då hittat på?

I tisdags började jag med att måla några vändor på dörrarna. Sen åkte jag till syrrans trädgård och solade :-)

Onsdag, samma sak!

Torsdag, tråkigt väder på dagen, men fick gjort mycket i lägenheten. På kvällen var det solsken så jag och Hjärtat åkte till Råå, glass och allmänt mys!

Idag fredag var motivationen för att fortsätta i lägenheten som bortblåst. Men fick gjort
en del ändå. Och ja, har målat idag med!

Just det! I måndags köpte jag en ny bil!!! Den gamla hade en trasig ac och en koppling som INTE lät bra... Så nu kör jag en fyrdörrars Colt, med fungerande ac och farthållare. Inte mycket som krävs för att det ska kännas lyxigt ;-)
Hjärtat har också bytt bil och kör numera en combi. Så nu ska vi väl reda oss några år :P

Imorgon ska vi till Helsingör, bara mysa, vi har imorgon varit tillsammans ett halvår ;-)

Nu kallar sängen men får väl avsluta med en bild från Råå och en på bilen!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar