fredag 30 september 2011

Hoppsan!

Glömmer bort denna bloggen lite kom jag på...
Igår var jag i Göteborg, besökte kunder och var sedan på Shippis (ett event för folk i denna branchen) och hann även med en tur till Botaniska trädgården med Jessica. :-)

Hos kunden fick man minsann anmäla sig via en dator och ha visitors-skylt på!



På Botaniska! Jessica har rätta fingerkänslan ;-)





Massor med blommor!





Körde hem strax efter åtta och var hemma vid elva, tog lite tid eftersom det var som att köra i mjölk... ungefär... Dimmigt som attan! Kommer hellre hem lite senare än inte alls!

Idag är det fredag och jag och Hjärtat ska på teater. Vann biljetter via teaterns facebook sida och eftersom Hjärtat inte varit på teater sen skoltiden så är det hög tid!

Imorgon är det fototävling men har inte bestämt mig än om jag ska vara med eller inte.... tror det får bero på vädret kanske...

Just det! Idag fick jag ÄNTLIGEN min nya mobil... lämnade in min för snart tre veckor sen eftersom skärmen var spräckt. Jäkla tid det ska ta att skicka en ny! Så ikväll vet jag ju vad jag ska göra.... :-D

Ha nu en fantastisk helg!

1 kommentar: