lördag 29 oktober 2011

Så var det helg igen!

I torsdags var jag och pappa på Logistikpartners 5 års jubileum, jag var hemma kvart i två efter väldigt trevlig kväll. Syrran öppnade på jobb dagen efter så jag kunde komma lite senare och det behövdes... ;-)

Igår var vi på Bauhaus och köpte golv till köket, målas lite först bara men känns som att det kommer bli ett helt nytt kök med nytt golv!

Idag körde jag ut till pappa och Lena, sen åkte vi gemensamt till Höganäs marknad. Sprang på en gammal klasskamrat, alltid lika trevligt. :-) Sen stod jag och spanade på en mössa... Och precis som när man var liten fick jag marknads-present av pappa! Sånt blir man aldrig för gammal för ;-) Så nu kan man vara varm och go i vinter!!




Tack pappa!!

Ikväll blir det bara soffan, ja efter vi målat och tvättat klart... Tvättid en lördag är väl härligt!??
Sen är det ju premiär på Så mycket bättre ikväll och det vill man ju inte missa!

Ha en underbar lördagskväll!

3 kommentarer:

  1. Synd vi missade marknaden i dag:-( Cool mössa!

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    jag vill se hur golvrenoveringen blir! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera
  3. Ah, så du ska gå runt med en björnfitta (= namnet på denna typ av mössa inom det militära) på huvudet i vinter! Nice. ;-)

    SvaraRadera