söndag 6 november 2011

Så var det söndag igen!

Har ju inte visat er hur det blev i köket!
Golvet och sockeln innan, dock brukade vi inte ha blå tejp ;-)

Och efter... Lagt nytt golv och målat sockeln!


Kaklet innan målning...


Och efter! Har blivit ett sånt lyft för köket!!


Igår var vi på Tropikariet med T&U och deras barn! Skippar ormbilderna så syrran inte trillar av stolen ;-)


Man kommer nääääära djuren!





Bilderna är tagna med den lilla kameran, kände inte för att asa med den stora :-)

Idag har jag diskat efter gårdagens mycket trevliga middag, sen åt vi lunch, rester är bra!
Om en stund ska vi styra min bil mot Gantofta och se till att mina vinterdäck kommer på! Mycket mer än så händer inte idag...

På lördag ska vi till Utmaningarnas hus i Malmö, ett Fångarna på fortet inspirerat ställe, följt av middag i Staffanstorp :-) Och på söndag är det prisutdelning för Höstmaran, återstår och se om man vinner något denna gången!

Ha nu en fortsatt bra söndag!

3 kommentarer:

  1. Köket blev superfin!

    Tack, ska göra dig en tjänst en annan gång...!
    Kram sys!

    SvaraRadera
  2. Det går att göra mycket med ganska enkla medel, som lite färg t.ex. :-)

    Kanon att du har lagt upp länken på fb så man vet när du har uppdaterat och kan gå in här och läsa ikapp sig.

    Ha en bra kväll och en go' vecka!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hejsan,
    vad häftigt att ni målat kaklet. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera