lördag 24 mars 2012

Sagan är slut.

Några vet redan, ni andra:

Idag flyttar Henrik ut och vi är inte tillsammans längre.

Tänker inte gå in på detaljer, för det är mellan oss men den korta versionen:

Mina känslor försvann, vilket gör mig väldigt ont. Finns inget värre än att såra någon.
Vi är inte ovänner, vi är inte arga på varandra, men just nu är det inte meningen att vi två ska vara tillsammans. Man är två om det, jag borde varit tydligare, Henrik borde lyssnat mer och när man väl passerat en gräns är det svår att hitta tillbaka. Vi klandrar inte varandra och hoppas att ingen annan gör det heller.

Framtiden kan ingen sia om, vi kommer inte säga upp kontakten med varandra och vi stänger inga dörrar.

Vill inget hellre än att vi båda ska bli lyckliga vart än livets väg leder oss.

4 kommentarer:

  1. Fint och bra skrivit Julia!

    Kram Anita T

    SvaraRadera
  2. Tråkigt Julle <3 // Kram Maria W

    SvaraRadera
  3. Jag blir förvånad av att läsa det här måste jag erkänna. Det har ju verkat så kärt er emellan av det man läst här och på fb att döma. Men det är klart, det är ju långtifrån allting som man delar med sig av på nätet...

    Hoppas ni båda mår bra och får må fortsatt bra, även om det nu blir på varsit håll.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Men finaste Julia nej vad är det jag läser?! Så himlans tråkigt.. Jag är verkligen ledsen för er två! Jag har ju sett er tillsammans och hur kära ni varit.
    Livet är ibland så himla oförutsägbart och nyckfullt.
    Hoppas du mår bra och tar hand om dig!
    Behöver du komma bort vet du vart jag finns :)

    Mängder med kramar!

    SvaraRadera