torsdag 1 mars 2012

Väder

Kan göra mycket för själen...
Har varit i en formsvacka när det gäller vikt och träning. Men idag tog jag tjuren vid hornen och imorse blev det 25 min crosstrainer. Under dagen var jag uppe på en av cisternerna och tog alla trappstegen i ett svep! Kom hem, bytte kläder och gav mig ut på min jogg/rask takt/intervall runda. Så skönt! Vädret är underbart, solen sken och det gick bättre än jag förväntade mig.
Nu hoppas jag mina hjärnspöken håller sig borta så jag kan nå mina mål! Har satt ett mål till måndagen i midsommarveckan, och når jag det kommer totalt 30 kilo vara borta... Fattar ni, 30 kilo...
Funderade på hur man såg ut när man var som störst... Har ju bilder så jag vet hur jag såg ut men jag minns inte hur min kropp kändes och jag minns inte hur den såg ut när jag såg mig själv utan kläder framför spegeln... Har man förträngt det?? Kanske man gör automatiskt...
Nåväl, bara att blicka framåt och ställa klockan lite tidigare så man kan träna på morgonen :-)
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Duktiga du!!! Och jo man har förträngt, jag har exakt samma problem jag fattar inte riktigt skillnaden. 30 kg är helt galet, hur mycket siktar du på att gå ner i veckan?

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig Julle! Hur mycket har du gått ner nu? Massor av kramar // Maria

    SvaraRadera
  3. Alla hamnar i formsvackor, även jag som inte tränar för något viktmål. Men det är bara att bita ihop och köra på, förr eller senare kommer lusten tillbaka och då kan man klappa sig själv på axeln för att man inte gav upp när det kändes som mest oinspirerat. :-)

    Tycker du är superduktig och jag är säker på att du kommer att nå ditt mål så fokuserad som du är!

    KRAM

    SvaraRadera