tisdag 29 juni 2010

:-D

Vilken kväll det var igår!!! Värt att vara über trött för idag ;-)

Tyckte personalen lyckades kanonbra med att göra kvällen speciell. Inför första filmen hade alla fått vars en dricka och popcorn, och efter första filmen fick vi vars en baguette och vitaminvatten :P Behövdes!

Var även lotteri om olika sf och Twilight priser, vann tyvärr inte.

Vi måste verkligen varit bland dom första som såg Eclipse. Den började innan tolv och vår salong var klar först, var två salongen igång igår. :-) (den har premiär idag 30/6)

Tror det är jag och Maria som skymtas på en av HD:s bilder från gårdagen. :P Min vita arm och Marias glasögon :P Hahaha

Tyvärr kunde inte Ellen följa med som planerat men jag och Maria har planerat ett maraton för henne med ;-)

Och ja, drömmarna i natt var väldigt Twilight präglade... Inte så konstigt efter den massiva Twilight-dos man fick igår :-D

1 kommentar:

  1. Jag måste verkligen börja se de här filmerna, ligger efter känner jag!

    SvaraRadera