tisdag 1 juni 2010

Jehupp...

Går sååå bra på jobb med datorprogrammet, gör inte aaaaaaalls ont hos zonisse... Bläää ingen super tisdag.

Men tv kvällen kan nog råda bot på det. Dock är det säsongsavslutning på hemmafruarna :-( Och med tanke på hur vädret är så hade det inte gjort något om det fortsatt någon vecka till. Har ju regnat heeela dagen!!!

Ni kan tro att jag längtar tills semestern, Stockholm here I come! :-D
Bara 7 veckor till eller vad det är :P Tur tiden går så fort...

På fredag bär det av till Mariestad. Om vädret håller och gudarna vill så ska vi bla åka båt på Göta kanal :-) Sist jag och Agge var där så regnade det och det var i oktober... regnar ju nu med! Vädergudarna får nog uppdatera sina handdatorer för detta stämmer inte... :P

Rensade och sorterade i datorerna på jobb och hittade denna bilden, från 2007 tror jag.
Jag, mamma, Malin och Emilia. Lika vi är va :P

2 kommentarer:

  1. Otroligt att ni har prickat in samma hårfärg samtidigt allihop! Dom har lovat värmebölja till helgen :)

    SvaraRadera
  2. Haha tänkte jag inte på :P

    Hoppas, hoppas, hoppas dom har rätt...!

    SvaraRadera