tisdag 8 juni 2010

Roadtrip helg

Körde sammanlagt nästan 80 mil i helgen. :P Tur man hade trevligt och framförallt roligt sällskap i bilen i form av Agge. Med fullpackad bil styrde vi norrut i fredags. Gick hur bra som helst att köra och fredagskvällen spenderades sen intill Göta kanal med ett metspö i handen. Underbart!

Göta Kanal!

Spegelblankt...

Sötisar

Lördagen spenderades utomhus i solen. Vädret var ju bara så underbart! Grillning på hög nivå på kvällen, fantastiska revben grillades av mästaren C. Mums!!

No comment...


Var hemfärd på söndagen. Körde vid tolv tiden och landade i Gantofta (efter att ha släppt Agge) vid fem tiden. Syrran visade deras nya solstolar... Tror jag får köpa en sådan och ställa i Gantofta... vääääääldigt sköna!

Väl hemma gjorde jag inte så mycket. Skönt att vara hemma. :-)


Idag var jag iväg med bilen, hål på avgasröret... igen... Men det ska fixas redan på torsdag om jag har tur.


Nu ska jag fortsätta spana lite på MTV movie awards innan sängen kallar. Robert Pattinson är ju med.... ;-)

4 kommentarer:

  1. Vad gör du med din bil egentligen? Kör du terräng med den eller nåt?

    SvaraRadera
  2. Ser såå mysigt ut, käns avlägset en sådan här dag när regnet öser..

    SvaraRadera
  3. Nej du AK. Jag råkar bara ut för idioter som påstår sig vara verkstadsmän... som bankar sönder sakerna istället för att fixa dom. Och bromsarna, ja det är väl dags helt enkelt...

    SvaraRadera
  4. Härligt med liten "minisemester"! Du får gärna ha en solstol hos oss, men jag får ändå aldrig tid att sitta still med tanke på mina barn så en är alltid ledig.....

    SvaraRadera