söndag 7 november 2010

Ännu en helg...

I fredags var jag hos favoriterna i Gantofta. God mat och gott sällskap :-)

Lördagen var inte som andra lördagar. Började med att Maria fick ta avsked av sin katt, jobbigt att se Maria så ledsen.
Efter morgonens ledsamheter så gjorde jag inget speciellt fram tills det var dags att bli hämtad av familjen Johanssons. Mamma hade bjudigt in till middag i Lerberget.

Menyn bestod av: "Gör din egen räkmacka", rostbiff och potatisgratäng och äppelpaj med vaniljglass. Gick INTE hungrig där ifrån!
Lite bilder från lördagskvällen:

Markus och Nicke spelar spel.

Max busar med sin mamma.

Markus spexar :-)

Syskonbus i mormors säng!

Mmmm äppelpaj!


Idag söndag så gick guldet till Malmö, om nu någon skulle ha missat det. Inväntar sms från en viss malmöit om vilket som är Sveriges bästa lag... Är säker på att det kommer när som ;-)

Jag, mamma och Wille åkte till Ljusfesten på Sofiero. Väldigt mysigt och väldigt många marschaller! :-)



Dags för jobb imorgon igen. Men på fredag är jag ledig och styr bilen mot Gekås! :-P Hoppas Morgan eller Ola-Conny jobbar, haha.

3 kommentarer:

  1. Usch, tråkigt för din vän med hennes katt. Bra
    Du var med henne!
    Fina fotografier, som vanligt!
    Hälsa puddingarna i Ullared!

    Kram Johanna S

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder på underbara barn!

    SvaraRadera
  3. Jag är ödmjukare än så;)

    SvaraRadera