onsdag 3 november 2010

Liten uppdatering.

Händer inte så mycket just nu, är mest väntan tills nästa vecka. :-)

Men för en vecka sedan var jag och pappa på Housewarming party hos Logistikpartner. Vilket var väldigt trevligt och framförallt roligt. Var ett band som spelade och man fick svänga på de lurviga. Maten var spännande men lite udda och det blev väl inte allt för mycket mat, dagen efter hann jag inte äta frukost så huvudvärk var fredagens ord.

I lördags var jag med familjen Johanssons på Höganäs marknad och hör och häpna, jag köpte ingenting! (bilder finns på syrrans blogg och på fb) På kvällen kom det några härliga tjejer, bla Teresa som är Marias inneboende. Hon är från Hongkong och pluggar här i Sverige. Vi spelade Hur fan visste du det? och översättningsförmågan sattes på prov. När gästerna gått städade jag direkt, tror knappt det hänt innan...!

Igår var jag och L på Ikea och Väla, tack för sällskapet!
Ikea är stort... men nu vet vi iaf var skohornen är ;-)

Kommande helg, morgondagen är oplanerad, kanske lägga mig i tid och sen sova tills jag vaknar av mig själv. Känns som att en förkylning är på g så sömn behövs! På lördag är det middag hos mamma och det ser man fram emot. :-)

Ha en underbar torsdag!

Over and out...

2 kommentarer:

  1. God morgon! Ha en bra dag!
    Kram Johanna S

    SvaraRadera
  2. Konstigt att jag visste allt som stod i bloggen;-) Men så blir jag ju uppdaterad "live" varje dag!

    Mums för middag hos mamma i helgen, det ser vi fram emot!

    SvaraRadera