söndag 14 november 2010

Ullared!

I fredags tog jag en semesterdag och passande nog var Agge ledig, kvart över åtta på morgonen styrde jag bilen mot Ullared! :-D

Var inga köer men ändå mycket folk, framförallt på leksaksavdelningen!

Full vagn, vissa julklappar fick döljas ;-)

Fullt i baksätet! Tur inte Agge också handlade en massa :P

Köpte resväska i en av affärerna utanför, så blev lite omorganisation och några påsar åkte ner i väskan.

På vägen tillbaka till bilen efter väskköp så öppnade himlen sig....


Fick handlat några julklappar och en massa till hemmet. Tyvärr hade dom inte så mycket kattsaker som jag hade hoppats på, men men.
Just nu har katten fått spatt och jagar något som jag inte kan se iaf... hoppas hon har kul :P

3 kommentarer:

  1. Det ser riktigt blött ut alltså! Fick inte kompisen som du hade med dig handla? Fyllde du bilen själv...;)? Jäkla tur du inte hade mig med i bilen ;)!
    Så fin Humla är! Vilka bilder du tar!
    Ha det bra ikväll!
    Kram Johanna S

    SvaraRadera
  2. Ha, ha....du som tom skrev att Markus inte fick titta....tror du inte ungen hittar fliken (jag blev väl störd av något och det låg kvar) och säger "titta mamma, star Wars". Jag sa att det var en bild från en affär - det köpte han med hull och hår.....*pust*.....

    SvaraRadera
  3. Haha nej Johanna, hon fick ABSOLUT inte handla ngt ;-) Hade du varit med hade vi tagit din bil Johanna för min funkar bara om en handlar ;P

    SvaraRadera