måndag 30 maj 2011

Bal!

I fredags var det dags för Höganäs nior att gå på bal! Ellen bad mig komma och fota och självklart gjorde jag det. Dom var tretton ungdomar som samlades hemma hos Ellen och jag som fotograf hade ju all access ;-) Rätt roligt att lyssna på dom!



Hela gänget, alla är så stiliga!


Stiligast, fast jag är ju partisk ;-)




Lite fel ordning på bilderna men svartvitt och så hade vi varit på 50-talet :P


Grabbarna var kordinerade!




I lördags fortsatte vi på de förbannade dörrarna, Hjärtat var med och vi fick ner bad 0ch sovrumsdörrarna, hann inte riktigt klart men på kvällen körde vi till STP för tacomiddag med polarna. Körde hem söndag förmiddag, fixade blommor till våra mammor och sen direkt ner till jobb för att få klart dörrarna. Och ja, nu är alla slipade OCH tillbaka i lägenheten. (Känns sådär att vara utan toalettdörr;-) ) Nu ska dom "bara" målas och tapetseras...


Mamma bjöd på exotisk grillbricka på kvällen, massa goda och konstiga frukter, kyckling och ungsrostad nypotatis. Mumma!!!


Detta blir en kort vecka då jag har en semesterdag på fredag. :-D Underbart! Men ska jobbas i helgen med, göra vid min lägenhet så Hjärtat får plats, och sen ner till STP och fixa i hans lägenhet. Bra tillfälle när det är många dagar ledigt. Tyvärr jobbar Hjärtat på fredag, trots att han bad om ledighet redan i februari!!! Morr...


Ha en toppen-tisdag!

1 kommentar:

  1. Ellen är galet vacker, det behöver man inte vara partisk för att tycka:-)

    SvaraRadera