söndag 15 maj 2011

V 19

Är över och här kommer en liten rapport. :-)

I onsdags var jag på Tropikariet med Ungdomssektionen, dock blev vi bara fyra... Men vi fick ju gå in till surukaterna så det gör inget ;-) Syrran gillade dock inte några av motiven så lägger inte upp alla här.


Cooling! :-D




Såååå söta!





Har även hunnit börja på slipandet av dörrarna. Alla dörrar förutom sovrums och badrumsdörren ligger på jobb och idag ska jag fortsätta slipa. Ska bli kul att få börja måla dom sen. :-D


Helgen var lugn men intensiv ändå. Började i fredags med att fira Nickes födelsedag med ett biobesök. I lördags var jag med i Fotomaran, fototävling där man får 12 teman. Men man får bara ETT försök per bild. Vilket gör att man efter man tagit bilden kommer på bättre vinklar etc.... Dock vet man inte vem som vinner för än den 19 juni!


På temat glas fotade jag dessa glasögon som pappa gjort till en butik på stan.




På eftermiddagen och kvällen tog vi det bara lugnt och mös. Såg givetvis ESC och vi grillade grillspett på balkongen. :-)


Sen blev det söndag och det var städning på schemat. Fick upp saker på vinden och ner med lite i källaren med. Sen var det dags för mig att åka till studion. Hämtade upp Ellen med kompis och dom fick spexa framför kameran så jag fick tränat. :-) Gick väl okey men krävs mer träning. :P


Har inte redigerat de 350 bilder jag tog igår så några smakprov har jag inte än. :-)

1 kommentar: