fredag 20 maj 2011

Gott och blandat

Ja det har gått några dagar sen sist och här kommer lite bilder från studion. Blev väl ca 300 bilder... Tjejerna ska få alla på skiva men tror inte det funkar med så många bilder här.... (och blogger tycker visst att den själv ska bestämma avstånden mellan bilderna....)


Tack att ni ställde upp som modeller!








Igår, torsdag, kom Fredric till jobb då dom med skolan varit på besök i Hamnen. Tog med honom in till Oljehamnen och gick upp på cisternerna :P Han höll hårt i räcket.... Efter det körde vi till Ramlösaparken, där är så fint! Och ja... jag SKA ha ett Macro objektiv inom en förhoppningsvis snar framtid! Så när jag fyller år önskar jag mig bara pengar ;-)













Ni som är uppmärksamma har säkert lagt märke till att det numera står mitt namn på bilderna... Som en skänk från ovan har jag blivit introducerad till Picasa. Det är googles bildhanteringsprogram och det underlättar till tusen!!! MYCKET lättare att få in alla bilder, slipper vända rätt manuellt och jag kan redigera dom direkt utan att behöva göra det i PhotoShop. :-D



Snart helg, blir både Hbg och STP i helgen. Hjärtat har fått sålt sin sängram så en fördel om vi är där när den ska hämtas. Men innan dess ska vi ut till Kullen och besöka Nimis. :-)






Ha en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar