söndag 13 november 2011

Prisutdelning

Ja denna gången gick det inte så bra på fotomaran. Tredje plats på ett tema, inget pris.

Dock blev jag förvånad när dom sa att det endast var en person som bedömt bilderna. Det är ingen jury, en jury är flera personer... Och det märktes tydligt att det var en och samma person som bedömt då det var samma personer som fick nästan alla priser. Nu missunnar jag verkligen inte dom deras priser för det var bra bilder men förra gången när det var fler som bedömde så var det fler personer som vann. Sen vann en bild med motivationen: Jag vet inte varför men denna är bäst...
Ehh ursäkta?

Nåväl, får ta revansch i vår :)

Tänkte jag ska införskaffa ett album till dessa bilder, man får ju behålla utskrifterna :) Kan vara kul att ha och kunna bläddra i!

Idag är det en seg söndag, var hemma vid två i natt, dock nyktert för min del eftersom jag körde. Imorgon är det en ny vecka och snart ska julstakarna upp!

Har lite bilder från gårdagen men dom är fortfarande i kameran så dom får ni vänta på!

Over and out!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar