onsdag 30 november 2011

Styrelsemöte

Är inte det roligaste jag vet... Men igår var det dags och som vanligt drar det ut på tiden och vi blev inte klara med de ca 25 punkter vi hade, efter två timmar hade vi klarat av elva punkter....!!
Så det blir ett nytt möte den femte...

Varför är det så? Varför blir det alltid tusen sidospår som tar upp allt för mycket tid?

Nåväl, var hemma kvart över nio och slängde mig i soffan och såg iaf det mesta av Greys.
Hade lägenheten för mig själv då det var grabbkväll i Malmö. :-)

Så var det torsdag och nu är det december! Tänka sig, ser nog att bli jul i år också. Men var är snön? Eller rättare sagt, vintern? Just nu är det fortfarande höst enligt mitt tycke! Och det är inte okey!

Imorgon är det fredag och han ska iväg på firmafest, jag ska baka i Gantofta! På lördag är ingenting planerat vilket är rätt skönt.
Söndag.... tvättid....yeeeeey....

Nästa vecka är intensiv, styrelsemöte på måndag, ut med jobb på julbord på tisdag, jag ska till Göteborg (Shippis) på onsdag, avslutning med ungdomssektionen på torsdag och julavslutning med hela klubben på lördagen...!

Ha en underbar torsdag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar