söndag 30 maj 2010

Ännu en helg som gått...

I fredags så var jag först lite taxi men sen hade jag en lugn kväll för mig själv. Tack vare Lina så hade jag tinat kräftor ;-) Mums!!!!

Igår så var det dags för amerikans fotboll igen och denna gången hade jag inte bara med mig kameran utan batteriet med...!

Älskade Micke!

Tuffa tag...

Vi hejade givetvis på Ekeby Greys (dom i svart) Tyvärr vann dom inte, men Kristianstad som dom mötte hade annonserat på sin sida att dom skulle vinna med 60-0. Dom vann med tre poäng så det är ändå en seger för Ekeby grabbarna! :-D

Igår kväll kom det ett gäng på fem härliga personer och vi såg Eurovision... så lägger vi ner det för detta året. Efter drog vi igång en dvd med Robin Williams live on Broadway. Skrattade så tårarna rann! Har ni inte sett den... se den!!!

Idag har jag inget planerat så får se om det bara blir en lugn dag hemma eller vad som sker :-)

2 kommentarer: