söndag 22 augusti 2010

Nattpass!

I lördags kväll var det dags att bege sig iväg för att jobba natt (för första gången någonsin). Jag och Christian lossade en båt med bitumen i Oljehamnen. Eller ja, Christian lossade, jag sprang ut en gång i timmen och kollade trycket. Men det var bra att vara med och se hur allt går till. Vi var även på båten, på bryggan, för att fixa med alla papper. Vilket jag tyckte var roligt :P

Måste säga att jag var inte trött under tiden vi var där men har nog aldrig somnat så snabbt som när jag väl hade lagt mig. 21:00 till 06:00 jobbade vi, och igår sov jag givetvis för länge! Morr... Hade ställt klockan men ja, lyckades somna om... Så igår kväll var det svårt att somna kan jag lova! Sista gången jag såg på klockan var hon strax efter två. Sen ringer larmet kvart i sex idag. Men jag kom upp! :-)

Får se när det blir nattpass nästa gång men nu vet jag att jag klarar det för tröttheten iaf. Eller brist på kanske man ska säga. Lite annat som ska funka med, en del tunga saker som jag måste kunna reda ut osv.

Ha en underbar måndag! Ny vecka, nya möjligheter!

1 kommentar: