torsdag 10 december 2009

Äntligen...

...är det fredag, även om veckan har gått fort!

Vad har hänt denna veckan då.... I måndags var jag på Systemet och Coop, köpte bla pepparkaksdeg, och i tisdags bakade jag minsann pepparkakor!

Var på Zizzi (butik med lite större kläder) i onsdags, men just den butiken ska ju givetvis stänga och närmsta kommer vara i Burlöv! Jo, för där är man ju så ofta... Suck, när man väl hittat en toppenbutik...

Ikväll bär det av till Klippan. Det har gått ett år sen min kusins svåra bilolycka och det är en dag att fira. Han finns fortfarande med oss. Det kunde ha slutat värre än värst men vi har honom kvar hos oss. :-) Ska bli så kul! Inte träffat Micke på länge nu. Kameran följer givetvis med.

Imorgon blir det en sväng till Helsingör med mamma och Jonny, om det inte ösregnar dvs.

På kvällen är planen att ha en liten fest men trots att man skriver hojta om du/ni kommer eller inte så är det inte många som gjort det. Fast jag och Agge kan nog roa både oss och andra om vi inte blir så många :P

Det var denna veckan det... snart är det jul!

Ett av mina "mästerverk" ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar