lördag 19 december 2009

Snö, kyla, Malmö, ny musik

Ja ingen har väl undgått vädret i haft i veckan? Men det är härligt med vitt på marken, förutom att dom knappt blogat i stan... Men men, är man bara ute i god tid och ser till att hålla avstånd så är det inga problem. :-)

I torsdags var jag i Malmö, tog tåget ner eftersom jag inte ville köra plus att jag hade en tid att passa. Tåget är kanske inte ett säkert kort men gick snabbare än om jag hade kört :P
Jag var på Hjärtat av guld tatuering, så nu pryds min vad av en skyddsängel. Kanon trevlig kille som tatuerade mig. Han satte igång musik och jag upptäckte en ny favorit artist. Är så underbart med dessa slumpmässiga tillfällen då man upptäcker något nytt!
Ni finner Lars Demian längst ner i detta inlägget.

Bild på tatueringen kommer sen när den läkt och jag fått någon att ta en bra bild, är sådär lätt att ta på baksidan av vaden på sig själv...

Ikväll bär det av till Mörarp för fjärde adventsmys. Ida hämtar upp mig halv fem och innan dess ska jag handla lite till kvällen och sen hoppa in i duschen så man ser lite anständig ut iaf. :P

Imorgon ska jag se Avatar med några bekanta, inte dumt en söndag då jag annars knappt gör något...

Lilian, tusen tack för din kommentar!! *puss*

Ha nu en underbar lördag!
Du som lämnade en kommentar på engelska, med signatur Name, vem???? :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar