lördag 12 december 2009

Ett år...

...går fort, och igår var det ett år sedan min kusins svåra olycka. Igår firade vi Micke och tjejen som båda blev svårt skadade för just ett år sedan. Dom är fortfarande med oss, och det är väl värt att fira. Vi var många som samlades hos min faster och hennes man igår. Familj, släktingar, vänner och några från hemtjänsten som jobbat med Micke sen han kom hem.

Som min farbror sa, tänk vad en olycka kan "ställa" till med. Det kan föra folk samman som det gjort med vår familj och släkt. Underbart att träffa alla och det var en glad tillställning. Micke var på topp och charma som alltid. Kerstin och hennes man hade ordnat med tilltugg, lussebullar, pepparkakor, ja allt möjligt. Tusen tack för en underbar kväll! Ni är mina hjältar och idoler! Glöm aldrig det.

Världens bästa härligaste Micke!

Pappa, Lena och min farbror Bosse.

Underbart härligt gäng.

Öl är gott ;-)



En av världens starkaste kvinnor, min faster.


Micke med polarna.

2 kommentarer:

  1. Härlig kväll! Lite synd vi inte var där, men det blev för sent för barnen. Ser fram emot att träffa dem här i morgon=)

    SvaraRadera