onsdag 2 december 2009

New Moon...

Är fortfarande helt salig... när jag kom ut från biosalongen log jag konstant. Den var så bra! Skulle kunna se den igen idag, men idag blir det Luftslottet som sprängdes. Som jag längtar tills New Moon kommer på dvd!

Är så mycket kärlek i dessa böcker och filmer... Ja som ni förstår så kan jag inte sluta tänka på det hela.

Detta fenomen som Stephenie Meyer skapat... totalt underbart....

"Bella", Stephenie och Ljuvliga "Edward
Tänk att ha en kille som Edward och att han har en bil som Bumblebee i Transformers, det hade väl varit något?!
Kanske skulle sluta drömma och återgå till verkligheten ;-)
Över till något annat. Måste ha skrapat ihop många vuxenpoäng nu... Är klar med julklapparna!! Den sista är på väg med posten, den ska bara slås in när den landar i brevlådan.
Har tom skrivit rim på i stort sätt alla med, skrivit rimmen på små kort dessutom så ja, känner mig väldigt färdig med allt som har med julklappar att göra. Skönt!!! Slipper man tänka på det. :-)
Ikväll är det som sagt bio igen, var ett tag sen man träffade Ida nu så ska bli trevligt.
Imorgon ska jag träffa favoriten, om än senare än planerat :-(
Lördag, då är det dags för teater.
Förstår inte var tiden tar vägen!

2 kommentarer:

  1. Du börjar nog bli vuxen syrran - men jag är ändå alltid äldre än dig;-)

    SvaraRadera