söndag 6 december 2009

Måndag...

Tror dom flesta vet det men jag gillar inte alls måndagar...

Helgen var helt okey, dock fick jag inte träffat favoriten på hela förra veckan vilket suget rent ut sagt. Visst, vi ska ta det långsamt men att inte ses alls nästan är inte att ta det långsamt...

I fredags var jag hos syster yster. Följde med Nicke och Markus på en innebandymatch, Korpen. Den började kanon, Nicke kom in på planen och gjorde första målet. Nickes lag ledde med 3-0 men matchen slutade 3-4, hoppsan... Hehe :P

Väl tillbaka i Gantofta blev det Idol och jag passade sen på att köra hem när det var dags för Cirkus Möller. Såg röstnings resultatet och blev glad! Erik till final!!! :-D

I lördags så fortsatte jag i lägenheten. Börjar bli klar nu, bara lite småplock kvar. :-) Bilder kommer så fort jag är klar!

AK hämtade upp mig vid halv sex tiden på kvällen och styrde bilen mot teatern. Vi såg Snövit och 7 miffon. Mamma och Wille var också på plats och vi skrattade gott åt denna föreställning, den var riktigt bra!

Efter teatern åt jag och AK på Big Buddah, lika gott som vanligt. :-) Trodde det skulle bli utgång senare men så blev ej fallet.

Igår tog jag det rätt lugnt. Micke kom och hjälpte mig bära upp lite saker på vinden och vi fick ut alla möbelkartonger till soprummet. Skönt! Fick även ner lite julpynt från vinden. Inte mycket, men det räcker.

Senare körde jag och Agge till Maxi, och jag köpte faktiskt en tomte! Så nu har jag en sambo... :P

Veckan är hufsat oplanerad. Bra helgen som det finns lite planer.

Ha en underbar vecka!
Min nya sambo, ett tag iaf :P

2 kommentarer: