fredag 1 januari 2010

Nyår.

Kvällen blev inte som planerat, vi blev bara fem pers.... Men i hade kul ändå och vid kvart över elva åkte vi hem till R&M. Såg på en massa raketer, drack skumpa och jag höll för öronen eftersom jag glömde mina öronproppar hemma i all hast... Tack för en trevlig kväll ni som kom!
Glömde helt bort kameran under kvällen... märkligt...

Idag är jag seg... lite halvt deppig med. Bara en olustig känsla i kroppen som inte riktigt vet vad den vill. Tårarna är nära hela tiden men vet inte varför. Trött? Ensamheten? Det står skrivet i stjärnorna.

Ser iaf fram emot morgondagen då det bär av till Gantofta, ska försöka att inte glömma kameran då...

Jag är seg som bara den men rastlös på samma gång. Nästan så jag tom funderar på att städa sovrummet. Röja upp, byta lakan... så jag kan bli färdig att ta bilder efter omöbleringen... Inte för att jag tog några på just sovrummet innan men ändå... Får nog göra det och försöka skingra tankarna.

Ett gott nytt år till er alla! Hoppas 10 blir bättre än 9.

4 kommentarer:

  1. hoppas mina presenter, som kommer någon dag hehe, kan lyfta upp lite i vintermörkret,,

    god fortsättning gumman

    Kram Frank(e)

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År, tjejen. Hoppas du känner dig gladare idag.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år! Klart att 10 kommer bli bättre än 09. Kommer du ihåg den där gamla svunna tiden när vi fyllde 10 år och var alldeles lyckliga över att vara ungdomar :) 10 blir helt rätt denna gången också!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du blir lite gladare snart! Jag är ju tillbaka om en vecka, kanske det kan hjälpa;-)

    SvaraRadera