måndag 25 januari 2010

Tummen upp för vecka 4

Ja denna veckan är toppen!!! Ja det var slutet på förra med... ;-)

Ikväll har jag en dejt... ;-)

Nina, bara för att han såg ut som Pierce så innebär ju inte det att han hade hans ålder ;P Haha. Men visst, jag är väl inte känd för att välja de yngsta... :P Men bingohallen håller jag mig borta från!

Införskaffade en ny resväska igår. Var "tvungen" att åka till Väla och hitta en outfit till lördagens utekväll i Stockholm, och det lyckades jag faktiskt med! Det ni! Så jag kom från Väla med en kasse från H&M och en resväska...
Resväskan är liten nog för att tas som handbagage om man vill men är hardcase om man säger så. (Men orka mecka med påse till vätskor etc så den checkas in.) Fick order från Bergshamra att inte ha för stor packning. :P

Har en maskin tvätt igång här på jobb och sen ska det ner i väskan, sen är jag nästan färdigpackad, haha. Ute i god tid? Javisst!
Har planerat kläderna lite så det inte blir för mycket eller för lite. En rätt bra idé...

Så ja, denna veckan är bra!

Igår hittade jag kläder, ikväll dejt, imorgon kommer Jonny och vi ska försöka se till att få upp mina taklampor. Sen är det torsdag och då flyger jag iväg!! Resten av veckan kan inget annat än bli bra, Tess som sällskap ju! :-D

Funderade på kamera igår, och kom på att det inte är någon idé att ta med den stora upp. Så det blir "bara" den lilla kompakta. För den kan jag ju ta med ut i dimman på lördag när vi är inne i Stockholm. :-D

Ni får ha en underbar vecka. Kanske kommer något blogginlägg till innan det bär av. :-)

3 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot en daterapport i morgon klockan 9 när jag kommer till jobbet=)

    SvaraRadera
  2. om bingohallen inte lockar så kan jag ta med dig till jobbet och presnetera dig för mina äldre gentlemän där ;)

    SvaraRadera
  3. Spännande med dejt!!
    Ha en riktigt trevlig helg! :-)

    SvaraRadera