söndag 24 januari 2010

Tog någon...

...numret på ångvälten som körde över mig? :P

Men vi tar det från början. I fredags kom äldsta syster yster och lämnade Albin hos mig på jobb. Sen körde vi och hyrde två filmer, fixade mat och sen var det, ja får väl tyvärr säga det... fredagsmys! *ryser* haha.
Det blev en hel del tv spel men vi hann med filmerna med. Vi såg Ice Age 3 och The Hangover. Riktigt bra och roliga båda två :-)
Igår vaknade Albin vid sju men nu hade han ett nytt tv spel att underhålla sig med så han väntade till kvart i nio med att kolla så jag var vaken, det var jag faktiskt! :P Sen gick jag upp och fixade den utlovade frukosten, bacon och äggröra. Mumma!!

Körde hem Abbe vid lunchtid, sen åkte jag hem till mamma en runda. Hade ju ett jobb att utföra!
Väl hemma så blev det lite röj, mat, dusch och sen kom super brudarna Agge och Alex. Maria trillade in lite senare och sen... ja... det blev lite galet men blir så när det rings hej vilt till allt och alla. Men men lesson learned... :P

Trillade in två trevliga killar med, kanske kan bli intressant... ;-)
Sen stod plötsligt L utanför dörren. Och när dom andra gått pratade vi till halv sex imorse. Tror klockan var något sånt iaf... Vet att klockan var runt sex när jag kom i säng iaf... Men han behövde prata så vad gör man? :P

Så idag vaknade man med känslan av att blivit överkörd av en ångvält. Ont lite här o var vilket jag inte förstår varför... Minns hela gårkvällen så lite märkligt är det :P Haha.

Idag... soffläge... Twilight... ja det låter bra.

Just det, natten till lördagen... drömde om att jag hade hittat och var tillsammans med Den mannen, mannen i mitt liv. Sen vaknade jag och var så besviken...! Hade en känsla av att jag saknade honom sen hela dagen. Sanslöst vad drömmar kan påverka en ibland, och att han var väldigt lik Pierce Brosnan gör ju inte saken värre precis. ;P

Ha en underbar söndag!

3 kommentarer:

  1. Jag lär väl få höra lite mer detaljer i morgon=)

    SvaraRadera
  2. Jaså det är en gammel guuube du är ute efter?? Med tanke på drömmen om mannen med stort M som var lik Pierce Brosnan... ;-)

    Testa bingohallen eller ålderdomshemmet! God jaktlycka! ;-)

    SvaraRadera