söndag 9 maj 2010

Helgen...

Helgen började inte så bra. Fick ett samtal halv tre på natten och med det var förhållandet över. Väldigt dåligt sätt att göra det på men känns som att det var bättre det kom nu än senare.


Men lite för lite sömn i bagaget för oss alla tre (av olika anledningar) drog jag, Nicke och Ella till Köpenhamn och kollade på Super Cross. Var en trevlig dag om än lite kall. Tur man hade vinterjackan på sig :P
Häftigt att se världseliten i BMX, går lite snabbare än när Nicke cyklar ;-)


Idag var det Ellens konfirmation. Skippade kyrkan då det var knökat med folk där och åkte direkt till kalaset. Kanongod mat och hög ljudnivå, som vanligt alltså :-) Ellen fick bl.a. ett Thomas Sabo armband och sex eller sju berlocker och nu vet jag iaf vad jag önskar mig när jag fyller år!


Väl hemma så var jag helt slut. Kanske inte så konstigt. Har röjt lite och nu är det soffan som gäller.


Blää, måndag igen imorgon. Tur det är en kort vecka! Ledig på fredag.
Var ju hos zonteraputen i veckan och ja... AAAAJJJJ!!!! Tur man ska dit på tisdag igen så man inte glömmer känslan :P

Längtar tills lördag. Kvalitetstid med Albin då. :-D

Lite bilder från BMX:en. Blev ju nååååågra....

Kameramannen blev nockad av plattformen...!



Vi hade vinterjackor och långkallingar... vissa kan inte klä sig efter väder...

Bilderna från idag är inte i datorn än så dom kommer en annan dag :-)

1 kommentar:

  1. Ja den här helgen går inte till historien som en av de bästa - för varken dig eller mig=( Men nu är det nya tag som gäller, eller hur?

    SvaraRadera