tisdag 4 maj 2010

Upp och ner

Idag är det lite upp med tanke på att jag snart ska till Malmö för att tatuera mig, bild kommer imorgon.

Men sen är det neråt med, vill verkligen inte att det ska bli torsdag... :'( Fr.o.m imorgon är jag inte sambo längre. Vi är fortfarande tillsammans men han ska flytta ut. Det är enda lösningen, det vet jag men var inte så här jag hade tänkt mig saker och ting. Nog om det, den långa versionen rör bara mig och honom.

Imorgon ska jag till naturmedicinska praktiken i Åstorp (av alla j-vla ställen) och se vad dom kan göra för min allergi. Mailade med Bo som han heter och han trodde inte det skulle vara några problem, men vi får väl se. Har provat alla metoder snart känns det som. Håll nu tummarna att zonterapi kan funka!! Fast jag är nöjd om jag slipper det värsta bara. Liiiite trött på att alltid vara täppt i näsan!!
Plus att jag gärna vill ha husdjur... Har inte gett upp hoppet än!

Snart dags att åka till Malmö!

4 kommentarer:

  1. I´m always here for You=)

    Det ska bli spännande att se hur du reagerar på hans behandling, jag håller tummarna stenhårt för att du ska bli bättre!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det löser sig för dig -Kärleken o din jobbiga allergi:-)

    SvaraRadera
  3. Jag tror det är ett bra beslut, om än tungt. Stor kram till dig, Juls!

    SvaraRadera
  4. Mattias Hammelfelt08 maj, 2010 02:23

    Vem ska få fotografera den tatueringen ;)
    Hej gumman, hoppas allt är väl med dig......
    Mitt liv e inte som det ska eller jo kanske men ändå inte

    SvaraRadera