måndag 17 maj 2010

Jodå...

...jag lever!

Helgen blev riktigt lång med en semesterdag i fredags :-)

I onsdags käkade jag och M på Dickens och sen trillade blandat löst folk in ;-) Maria och Agge, ni känner inte er träffade va? ;P
Gick hem strax efter elva för då höll jag på att somna...

I torsdags var det städning som gällde, följt av födelsedagsfirande. Nicke blev 25... eller? Nej vänta, 35 var det ju ;-)

I fredags var jag hos mamma och Wille. Blev grillade fiskspätt. Mums!

Lördag... hämtade upp Albin vid ett och sedan styrde vi (jag!) mot Ekeby. Kollade på amerikansk fotboll, min kusins lag. Micke, Kerstin, Sjöberg och Anders var även på plats och var underbart att se kärleken Mickes lagkamrater har för honom. Dock gjorde jag en tabbe... hade med kameran, bytade objektiv så jag skulle kunna ta en massa bra bilder på spelarna... bara för att upptäcka att batteriet låg i laddaren hemma... Suck!!
Väl tillbaka i Hbg så önskade Abbe fläskfilé till middag så det blev en sväng inom Coop innan vi landade i min lägenhet. Malin och Janne tittade in då Ellen ville ha huset för sig själv, hon hade fest ;-)
Albin sov över och var väldigt snäll igår, väntade länge innan han väckte mig :P
Väl uppe så fixade jag den utlovade frukosten. Äggröra och bacon :-)

Agge var här igår kväll och ja, hon kan få mig att skratta! :-D

Veckan är hyfsat oplanerad. Imorgon är det dags för zonisse igen och på lördag är det Mickes 25 års fest. Skönt med en "fri" vecka!

Ja får inte glömma, ska fika med kusinvitamin Stina med! Vi bor 500 m från varandra och idag var första gången vi sprang på varandra :p

Ska se till att inte glömma batteriet nästa gång vi kollar Ekeby Greys.....

2 kommentarer:

  1. Skönt att inte ha något planerat...Typiskt det där med kameran...(Känner igen det...)
    Ha det bra:-)

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är full av energi sys!

    SvaraRadera