söndag 23 maj 2010

Så var det måndag igen...

Helgen gick i en rasande fart!

I fredags var det mys i Gantofta. Tacos, promenad i kvällsolen och soffhäng. :-)

I lördags kom jag väl inte upp i tid precis men fick ändå gjort det jag skulle och hann med en stund i solen på balkongen med min bok. :-)
Halv fem hämtade Micke upp mig, dags att fira hans 25 årsdag!
Först var vi hos hans föräldrar på Maria Park, sen hem till honom innan det var dags för Harrys. En toppenkväll och jag var i säng efter fem på morgonen... Så igår var jag väl lite seg... Men lätt värt det :-)

Veckan är fullbokad...
Idag, städning. Imorgon, fika på stan. Onsdag, zonisse. Torsdag, Hamnfesten. Och vipps så är det helg igen! Och ja, helgen är det fullt upp med.

Ha en underbar måndag!

4 kommentarer:

  1. Du verkar ha ett fullspäckat schema:-

    SvaraRadera
  2. Härligt med mycket om sig och kring sig=)

    SvaraRadera
  3. EFTER KL 05 JULIA!!! Tror du att du är 17!!!
    eller vänta - när blev jag 58!?!
    Ha en toppenkväll på Hamnfesten och ta en runda för mig med!
    MegaKram Johanna S.

    SvaraRadera
  4. Johanna: Asgarv!! Du är så go!!

    SvaraRadera