måndag 10 augusti 2009

Lycky me...

...att jag fixade körkort för några år sedan... Idag åkte jag stadsbuss... hatar det numera.... Bussen är först en kvart (!) försenad. Sen höll jag på att missa hållplatsen eftersom dom givetvis ska fixa o trixa med Järnvägsgatan så låg den provisoriska hållplatsen en bit innan Kutan. Fick promenera i über takt för att hinna med tåget, men det var ju också försenat med tanke på ban arbete efter Ängelholm... På bussen så satt där dessutom en tant som hostade som en dåre, trodde det skulle hoppa upp en lunga... Urk... Suck!! Tur man inte ska till Lund så ofta...

Imorgon har jag tvättid, wo... ho... Men ja, ska så smått börja packa inför torsdagen! Nu är det bara TRE arbetsdagar kvar tills jag åker! Hihi...

På onsdag ska jag klippa mig, sen är det till att packa, måste dock fixa myggmedel och lite sånt med. Humm, kanske borde fixa det imorgon istället... Vi får se!

Nu är det soffläge...

2 kommentarer: