söndag 23 augusti 2009

Måste bara berätta....

Hihi idag var jag inte alls glad när jag steg ur sängen. Ville inte alls jobba idag, eller ja, det vill jag fortfarande inte men det blev lättare efter jag läst min mail...

Var ju på Cornelis museet på min semester och hon som jobbade fotade min tatuering med sin mobil. Igår kväll hade jag fått ett mail... (skrev min adress när jag blev medlem i Cornelis sällskapet)

"Jag har fått din adress från Inger Eklund som tjänstgjorde på Cornelis Vreeswijkmuseet när du var där för en vecka sedan. Som du säkert minns tog hon en bild på din tatuering och jag skulle väldigt gärna vilja publicera den i Cornelis Vreeswijksällskapets medlemstidning Cornelisbladet. Vill du vara vänlig och kontakta mig så vi kan prata om saken."

Tror ni att jag är glad??!!! Haha hoppades så på något sånt här!!!


Ja nu är vardagen tillbaka och ska lägga upp fler semester bilder här i bloggen men orkade inte alls igår.

Ha det gott!

1 kommentar: