måndag 17 augusti 2009

Semester (del 2)

Idag lämnade jag hotellrummet ca tio, promenerade bort till Vasa museet och var inne ca kvart i elva. Gick runt och tog en massa bilder, även om det var svårt eftersom det inte var en massa ljus där inne. Sen gick jag till Titanic utställningen, blev dock lite besviken på den men nu är en avverkad iaf. :-)
Lite bilder från idag... (har bilder i mobilen med men orkar inte lägga in dom nu, får bli ett eget inlägg senare)

Detalj på toalettdörren på mitt rum
Min utsikt

Vasa museet

Mitt hotell, som för övrigt bara är 6 m brett!
Mitt rum är på tredje våningen, fönstrett till höger.
Idag kanske jag ska träffa A som Tess och Anna tycker jag borde träffa, så får se vad kvällen har att bjuda på :-)
Imorgon CORNELIS!!! Just det, var en stockholmare idag som frågade "vem som kört mitt ben" ;-)

1 kommentar:

  1. Mysig semester du har!! Ha, ha...vem som har "kört" ditt ben....

    SvaraRadera