onsdag 5 augusti 2009

Tiden går fort...

Nu kommer säkert någon tycka jag är knasig eller bli ofrivilligt påmind om hur fort tiden går.

Idag för TIO månader sen jobbade syrran sin sista dag (dock oventandes;-)) Max är alltså tio månader imorgon... Var fan tog dom månaderna vägen??? Fast tacksam det går undan detta året, syrran är saknad på jobb!!!

Om tre veckor är det bara fyra månader till jul... sjukt ju... tyckte det var jul nyss...

Fast ännu bättre, om 8 dagar börjar min semester!!! :-D Hihi... Längtar knappt alls...

Ibland känns det dock som att livet kör på och ibland står man vid sidan om och bara tittar på. Gäller att ta vara på stunder och dagar så dom inte slinker förbi omärkt.
Var en sån dag igår, som bara försvann. Var underbart väder hela dagen, och vad gjorde jag? Jobbade, tvättade och städade...
Men det var ett ont måste. Ska ev iväg ikväll och imorgon kommer det två underbar brudar för lite plockmat, vin och Wii Fit!

Nej, skärpning på mig själv. Livet får inte bara rusa iväg.

2 kommentarer:

  1. Ja du Juls, tiden - livet! - rusar iväg. Det gäller att se till att både hinna stanna upp och njuta - samtidigt som man ska se till att få så mycket gjort som möjligt. En rätt svår ekvation att få att gå ihop, men man får göra sitt bästa!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ofattbart att Max är 10 månader redan! Men jag är snart tillbaka och bråkar med dig på jobb;-)

    SvaraRadera