söndag 16 augusti 2009

Semester!!! (del 1)

I torsdags flög jag upp och möttes av Tess och hennes son Gunnar, hon körde sin nya bil... Vill ha! En Crystler 300 C... mumma!!!

I torsdags tog vi det bara lugnt, i fredags så hade hon två av dagbarnen så vi åkte in till Norrtälje en sväng och åt på Kina Restaurang. Väldigt mysig stad med massa gamla hus.

Vädret var hyffsat men ingen större värme så vi höll oss hemma fredag kväll. Mös med skumpa eftersom jag fyllt 25 och dom firade 14 år tillsammans.

I lördags så begav vi oss ut med båten, helt underbart!! Blev bara en dagstur då det skulle bli dåligt väder på natten och dagen efter, dvs idag. Och ja, idag blåste det ordentligt! Så var nog tur vi åkte tillbaka igår.

Idag har vi slappat lite, fikat och sen körde Tess mig till bussen. Så nu är jag i vår huvudstad. Hotellet ligger på en väldigt mysig gata mitt i smeten i Gamla Stan och jag ska snart bege mig ut och äta någonstans.

Lite bilder, torsdag till idag.

Gamla stan i Norrtälje


I ån fanns det en massa konstverk utställda

Crazy Anders

Uffe och Spike

Underbara, goa Tess!

Spike redo för avvfärd


Underbart väder


Uffe styr med van hand



Här har DiLevas bassist sovit i tält... Nu är han Thåströms bassist...

Jäkla bra sätt att förvara vinet på när man lagt till...


Anders lirar gura med cyklop på...


En fyr i natten...

Ska vara i Stockholm tills onsdag. Så förbannat skönt med semester!!! :-D

3 kommentarer:

  1. Du skulle ju kunna vara reporter för "Packat och klart"....

    SvaraRadera
  2. Å du verkar ha det mysigt!!!

    SvaraRadera
  3. Härliga semesterfoton, förstår att du njuter!
    KRAM

    SvaraRadera